piątek, 19 lipca 2013

Pokój

  Cześć!
 Miałam dzisiaj iść na rower, a tu niemiła niespodzianka w postaci mocnego wiatru. :( A teraz kiedy się już trochę uspokoiło to mi się odechciało... ;) Skończyło się na tym, że siedzę przed laptopem i zajadam Mambę. :D Jednak na dzisiaj kończy się moje wakacyjne lenistwo! Uznałam, że jeśli w tym roku nie mam za dużo planów wyjazdowych (wyjeżdżam na 3 tygodnie nad morze, poza tym nie wiem) to mogłabym wziąć się za siebie i za swój pokój. Strasznie mi żal ostatniego tygodnia, który prawie w całości zmarnowałam, więc postanowiłam co nieco pozmieniać. Wyjeżdżam za 8 dni, a do tego czasu, możnaby zrobić sporo rzeczy!
 Zdecydowałam się na remont mojego pokoju. Rok temu miałam odnawiany pokój i zmieniłam kolor ścian i ustawienie mebli, ale w tym roku chcę zmienić ustawienie mebli i dodać sporo drobnych elementów, jak np. napisy i rysunki na ścianach. Myślę też o pufie, mam nawet taki kącik, w którym stoi teraz biurko, a gdzie wstawiłabym puf. Kilka przykładów z Google:



Ewentualnie coś takiego :)

 Zastanawiam się też nad dywanem (koniecznie mięciutki!) :D, nad ozdobieniem poduszek, i wieloma innymi tego typu pierdołami. Kilka inspiracji z Google :)

Nie moje ulubione kolory, ale świetnie wygląda i łóżka są genialne :)


Dla mnie trochę za słodko, ale świetny jest napis.

Trochę małe łóżko :) Jak dla mnie po zmianie koloru, pokój świetny,
choć mały.

Drzewo na ścianie jest genialne! Od dawna zastanawiałam się nad
zrobieniem takiego, tylko że genealogicznego. :)

Mi nie pasuje tylko plakat z tyłu ;)

 

 A wy? Zmienilibyście coś w waszych pokojach? Macie jakieś pomysły, znaleźliście jakieś fajne inspiracje? :)
 Pa!

16 komentarzy:

  1. Ja nie mam swojego pokoju, ale miałam już milion pomysłów jakby mógł wyglądać :)))
    Takie wiszące fotele, nie wiem jak się nazywając(bąble?) są super!
    No i mięciutki dywan idealny.
    W moim pokoju byłoby mnóstwo poduszek w jakieś fajne wzory i obowiązkowo lampki świąteczne :D

    Podziwiam Cię za te wstawanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. zmieniłabym i to wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona pufa jest mega:) Niestety nie mam gdzie takiej wstawic:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale Ci się nie dziwię, kochana ;D

    Fajne te inspiracje, chociaż ja preferuję trochę inne wystroje ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mieszkam w Anglii, wakacje mam za jakieś 3 dni, nie licząc weekendu i na całe wakacje wyjeżdżam do Polski więc nic porządnego zrobić nie zdążę. Na razie sprzątam w garderobie i wyrzucam nie potrzebne ciuchy. (Z bólem w sercu. haha)
    I te pufy są super.

    Zapraszam - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna pufa ;d !
    zapraszam do siebie na nowy post
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie duże poduszki, jednakże nie lubię przesadnie kolorowych pokoi... Ja ostatnio miałam remont swojego kącika no ale i tak nadal coś zmieniam :) Nigdy nie będzie idealnie!

    Dzięki za komentarz na moim blogu! Widzę,że dopiero zaczynasz, no ale dobrze Ci idzie! Obserwuję bo jak można nie zaobserwować bloga imienniczki? :)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie mam remont w pokoju, ale niestety mele zostają :c
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam powiedzieć, że bardzo lubię twojego bloga i postanowiłam dodać go do rubryczki 'tu zaglądam :3' u mnie na stronie :)

    http://jullandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój pokój wygląda jak ostatnie burdelowisko na świecie. Mega dużo rzeczy do siebie nie pasuje, ale mimo to kocham go i nie chcę go zmieniać <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie podobają mi się Twoje propozycje, wolę minimalistyczny styl z odrobiną klimatu retro (:

    OdpowiedzUsuń
  12. pokój z napisem DREAM to coś dla mnie, od razu się zakochałam. A co do pufy to kiedyś bardzo chciałam taką mieć, ale niestety mam zbyt mały pokój :<

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  13. Wnętrza<3 Jak ja lubie popatrzeć na cos tak pięknego!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te pokoje:) ja na razie nie zmieniłabym w swoim nic;)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam inspiracje pokoi bo sama zmieniam swój :D U mnie cóż plakaty zespołowe, gitary zdjęcia i poprzyklejane kapsle od tymbarka, lampiony i inne takie:d Bardzo fajny post właśnie miałam taką pufę i sprawowała się świetnie:D Pozdrawiam^^
    cheshireme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń