czwartek, 11 lipca 2013

Liebster Blog Award

  Cześć!
 Co u was? Ja dziś urządziłam sobie dzień lenia i snuję się po domu robiąc co nieco. Jednak po opublikowaniu tego postu pójdę kontynuować sprzątanie pokoju. Kiedyś w końcu trzeba to zrobić. ;)
 Zostałam nominowana do Liebster Blog Award i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym wyróżnieniem, za co dziękuję Julii! :)
 Zasady w skrócie. Nominowany blog musi odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez nominującego, a potem nominować 11 osób i zadać 11 pytań.
 To zaczynamy! :)

1. Jakie masz plany na wakacje?
Na pewno jadę na 3 tygodnie nad Bałtyk na Półwysep Helski, poza tym planuję wyjazd w góry i z przyjaciółką do Malborka. Poza tym duuużo roweru, basenu, fotografii no i blogowania oczywiście ;)

2. Kogo uważasz za swój autorytet?
O rany... Trudne pytanie... Na pewno rodzice. Maria Skłodowska-Curie!, kilkunastu moich ulubionych autorów i autorek i nie wiem... :/

3. Czego nie zrobiłabyś za żadne pieniądze świata?
Zabójstwo, wyrzeczenie się swoich podstawowych wartości, wyrzeczenie się marzeń... Choć wiele rzeczy zależy od sytuacji, mówię o tych niesamowicie ekstremalnych, a nie przyziemnych!

4. Jakie jest twoje największe marzenie?
Żyć długo i szczęśliwie, z kochającymi mnie i ja ich, osobami, wymarzona praca, oddychanie pod wodą ;), bycie światowej (no dobra, krajowej ;) klasy fotografikiem.


5. Czego najbardziej żałujesz w życiu?
Zmarnowanych dni, awantur z kochającymi mnie osobami ;(

6. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Tak... :)

7. Czego nie wybaczyłabyś (przyjacielowi)?
100% egoizmu, zostawienia mnie w trudnej/ważnej sytuacji.

8. Najpiękniejsze miejsce jakie widziałaś w życiu?
Zagajnik brzozowy nad Zatoką Pucką, widok z Montmartru na Paryż.

9. Do czego byłabyś zdolna aby zainteresować osobę, która ci się podoba, a czego na pewno byś nie zrobiła?
Nie mam pojęcia... Na pewno nie naprzykrzałabym się tej osobie!

10. Wierzysz w iluminaty?
Co to jest??? ;) (szczerze, nie mam pojęcia!)

11. Co myślisz o aborcji?
Myślę, że to indywidualna sprawa każdego człowieka!


Nominuję:

Striking Rose  http://striking-rose.blogspot.com
Noemi http://noemisoul.blogspot.com
Unique Katy http://kattyunique.blogspot.com
Klaudię Safianowską http://estiine.blogspot.com
Ally http://inmyflowercrown.blogspot.com
Darię Sobczuk http://peppermint-september.blogspot.com
Luxielle http://the-light-in-the-tunnel.blogspot.com
i wystarczy ;)

Moje pytania:
1. Co chciałabyś zrealizować w te wakacje?
2. Jaka jest twoja ulubiona książka?
3. O czym ostatnio często myślisz?
4. Jaka jest twoja wymarzona podróż (jeśli masz) ?
5. Jakie masz plany na przyszły tydzień?
6. Najpiękniejszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałaś to... ?
7. Ulubiony słodycz?
8. Czy kiedyś zrobiłaś coś całkowicie szalonego i jeśli tak to co? ;)
9. Program telewizyjny/serial, którego nie możesz ścierpieć?
10. Czy chciałabyś coś zmienić w swoim otoczeniu (fizycznie)?
11. Twoje najwcześniejsze wspomnienie?

 Byłam dziś w kinie na "Dziewczynie z lilią" i myślałam, że w następnym poście napiszę recenzję, ale film był tak słaby, że wyszłam po godzinie... -_-
 Pa! :)

7 komentarzy:

  1. Strasznie dziękuję , że mnie nominowałaś! ;;) Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedź i za otagowanie mnie :) dopiero zaczynam i to dla mnie bardzo ważne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji - obserwuję i zapraszam do siebie - przecudowna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się zadane przez Ciebie pytania. :3 Oryginalne a zarazem takie po prostu zwykłe pytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień lenia obchodzę od jakiegoś tygodnia :D
    Gratuluję nominacji. Fajna to zabawa ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację i postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania:)

    OdpowiedzUsuń